Neler yeni

unc0ver for iOS 13.5

unc0ver for iOS 13.5
Detaylar ana konudan aktarıldı
unc0ver - iOS 13.5

h3lix - iOS 10.x - 10.3.3 Jailbreak (32bit Cihazlar)

Ak.if

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
8 Ocak 2018
Mesaj
517
Cihaz
iPhone XS
Sürüm
12.0
iPhone 5C 10.3.3 için untethered jailbreak, bir hafta yerine daha uzun süre imzalı jailbreak uygulaması ya da uygulamanın imza süresi bitince tekrar bilgisayar gerektirmeyen bir yöntem çıkmadı mı acaba?
Bir de jailbreak yapınca bazı banka uygulamaları açılmıyor. Bunu önlemek için güzel bir tweak çıktı mı?
Bilgisi olan bir arkadaş yanıt verirse müteşekkir olurum.
1) Daha uzun süreli imzalı jb uygulaması yok
2) Liberty tweaki ile banka uygulamalarını açabilirsin.
 

asosyal

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
6 Eyl 2019
Mesaj
1
Cihaz
iPhone 5
Sürüm
10.3.3
ya bende olmuyor yardım edermisiniz
 

djengin

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
8 Eyl 2019
Mesaj
36
Cihaz
iPhone X
Sürüm
12.4
eski bir iphone 5 kenarda duruyo jb yüklemek istiyom yanliz baslikda 32 bit yaziyo 32 bit ne oluyo ???
 

djengin

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
8 Eyl 2019
Mesaj
36
Cihaz
iPhone X
Sürüm
12.4
iphone 5 ios 10.1.1 icin jailbreak var mi
 

djengin

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
8 Eyl 2019
Mesaj
36
Cihaz
iPhone X
Sürüm
12.4

oldu allah razi olsun

önemli repo ler varmi basdan vereyim yine sapitmasin

bu sayfayi sansa buldum ümitsizce bakiyordum basit bir sayfadir yazarsin cevap gelmez aylarca diye düsünüyordum meger süper bir sayfaymis

almanyadan bol selamlar bu arada gercekden süper sayfa ve süper yardimlasma var tebrik ederim....


önemli repo adreslerii de yazarmisiniz iphone 5 i haledeyim kösede öylece yatiyordu garibim,,,,,


kendim iphone x 256gb kulaniyom gecen 12,4 ü kil payi kacirdim,,,,, 2 senedir jb i takip etmiyordum
 

srdgny

aseggesa
Administrator
Katılım
21 Ocak 2018
Mesaj
5,136
Cihaz
iPhone X
Sürüm
13.3
oldu allah razi olsun

önemli repo ler varmi basdan vereyim yine sapitmasin

bu sayfayi sansa buldum ümitsizce bakiyordum basit bir sayfadir yazarsin cevap gelmez aylarca diye düsünüyordum meger süper bir sayfaymis

almanyadan bol selamlar bu arada gercekden süper sayfa ve süper yardimlasma var tebrik ederim....


önemli repo adreslerii de yazarmisiniz iphone 5 i haledeyim kösede öylece yatiyordu garibim,,,,,


kendim iphone x 256gb kulaniyom gecen 12,4 ü kil payi kacirdim,,,,, 2 senedir jb i takip etmiyordum
Forum olarak önerdiğimiz repo adreslerini konu linkinden inceleyebilirsiniz.
 

mehmetfethioglu

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
30 Eki 2019
Mesaj
8
Cihaz
iPhone 5
Sürüm
10.3.3
merhaba iphone 5 için h3lix dışında jailbreak yapılan yöntem var mı şu anda. ekran görüntüsü eklediğim bir sitede bugün çıkması öngörülen checkra1n konusunda bilgisi olan var mı? sitede 7 gün sertifika sorunu yok filan yazıyor aynı zamanda safari üzerinden 32bit cihazlara kurulabilir mi? cydia impactor dışında pc veya macbook ile jailbreak yapabilir miyim? Ekran Resmi 2019-11-08 13.42.55.pngEkran Resmi 2019-11-08 13.43.08.png
 

djengin

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
8 Eyl 2019
Mesaj
36
Cihaz
iPhone X
Sürüm
12.4
Slm arkadaslar 3 ay önce iphone 5 e anlatilan sekilde jb yaptim sarj bitince her defasinda pc üzerinden jb yapmam gerekdi

uzun süre kulanmadil iPhone 5 bugun pc üzerinde yeniden impactor 0.9.52 ile ilk yaptigim sekilde yaptim ama hata veriyo... 🤔

telde cYdia felan Kurulu ne h3lix Ende cYdia aciliyo acilip kapaniyo hemen CCE42752-2D22-458E-A5B8-A6D6D36CE623.jpeg6AAC0D40-8B47-4788-83B5-5ED5E7CB8E59.jpeg
 

efsane

-Copy/Paste- *unacceptable*
Administrator
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
4,779
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.4
@djengin

Cydia impactor artık çalışmıyor...

3UTools ile helix Jailbreak yükleyin...
 

berkay956

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
2 Şub 2020
Mesaj
4
Cihaz
iPhone XS
Sürüm
13.3.1
@djengin

Cydia impactor artık çalışmıyor...

3UTools ile helix Jailbreak yükleyin...
3utools ta çalışmıyor hocam artık. iki gündür iphone 5 e jb yapmaya çalışıyorum çok yoruldum artık ne yaptıysam olmuyor.
 

efsane

-Copy/Paste- *unacceptable*
Administrator
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
4,779
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.4
3utools ta çalışmıyor hocam artık. iki gündür iphone 5 e jb yapmaya çalışıyorum çok yoruldum artık ne yaptıysam olmuyor.
----No Link----

Bu tür linklerden yüzlerce var ama kimseye tavsiye etmediğim için yazmıyorum..

Senin durumun farklı olduğu için linki buraya yazıyorum..

Neden farklı: çünkü Cydia impactor ve benzer hiç bir araç çalışmıyor, yeni Xcode aracı çalışmaz (32-Bit)

Sonuç: bu cihaz'da IOS 10.3.4 son sürüm olduğu için istediği zaman DFU moduna alarak restore yapabilir diye linki veriyorum...

Link çalışıyormu bilemem!
 
Son düzenleme:

berkay956

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
2 Şub 2020
Mesaj
4
Cihaz
iPhone XS
Sürüm
13.3.1
Üstadım gerçekten çok teşekkür ederim, bana o kadar büyük bir iyilik yaptınız ki. Allah razı olsun çalışıyor.
 

efsane

-Copy/Paste- *unacceptable*
Administrator
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
4,779
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.4
Üstadım gerçekten çok teşekkür ederim, bana o kadar büyük bir iyilik yaptınız ki. Allah razı olsun çalışıyor.
CihaZı kesinlikle kapatmamaya çalış...

iphone 5 bataryaları 5-7 saat gider fazla gitmez onun için şarj aletini yanında bulundur:)
 

Buro27

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
15 Tem 2018
Mesaj
71
Cihaz
iPhone 7
Sürüm
12.4
Link nerede acaba ben de kardeşin iphone 5 ine jailbreak yapmaya çalışıyor ve beceremiyordum nasıl yapabilirim acaba?
 

efsane

-Copy/Paste- *unacceptable*
Administrator
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
4,779
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.4
Link nerede acaba ben de kardeşin iphone 5 ine jailbreak yapmaya çalışıyor ve beceremiyordum nasıl yapabilirim acaba?
----[Link has been revoked]----

Burdan bir denermisin ? Link süreli!
 
Son düzenleme:

MODCUBABA

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
7 Şub 2020
Mesaj
2
Cihaz
iPhone 5
Sürüm
10.3.3
Acaba adını sanını yazmadığınız, evrenin sırrı gibi davrandığınız şu link ne ise bize de atma şansınız var mı? @efsane @berkay956
 

efsane

-Copy/Paste- *unacceptable*
Administrator
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
4,779
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.4
Son düzenleme:
Üst Alt