Neler yeni

Checkra1n Jailbreak - iPhone 5s – iPhone X, iOS 12.3 ve Yukarısı

furkanmermi07

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
16 Nis 2019
Mesaj
11
Tepkime puanı
7
Cihaz
iPhone 7
Sürüm
12.4
Düz mantık düşün sistem ios ve ios sistemde bunları yapmak daha kolay linux açık kaynak kodlu sistem olduğu için windows da ki gibi karışık kodlama ve hatalar daha az oluyor olan hataları da çözmek daha kolay oluyor windows sürücüleri yüzünde ve hatalarından ötürü zorluyor
Bu durum hakkında az buçuk bilgim var ama bu uç işletim sistemi arasında en uğraştıni Windows mu yani 🤔
 

ibrababa

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
9 Ocak 2018
Mesaj
52
Tepkime puanı
9
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.4
Aslında linux kurulumu basit hackintosh gibi değil


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

aksneo

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
25 Ağu 2017
Mesaj
391
Tepkime puanı
99
Aslında linux kurulumu basit hackintosh gibi değil


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
linux basit
hatta bizimkilerin ürettiği pardus var denemek isteyen varsa onu ikinci işletim sistemi olarak da yükleyebilirsiniz.
başlangıçta hangisini seçerseniz o açılır.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

efsane6

-Copy/Paste- *unacceptable*
Administrator
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
3,838
Tepkime puanı
3,489
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.4
Checkra1n aracının Windows üzerinde çalışma yolunu açmak için yayınlanan bir araç diyelim...

Gereklilik: Ubuntu > Linux

yani Windows üzerine ubuntu kurulup ve ubuntu ile linux çalıştırmak..

Windows aracını beklemek en sağlıklı yoldur..

Checkra1n aracı gittikçe geliştiriliyor ve ilerde
„raspberry pi 4 usb boot“ aracıda eklenirse PC’ye ihtiyaç kalmaz.. USB Stick tak çıkart bitti... acele yok :)
 

RxOS

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
18 Ağu 2019
Mesaj
84
Tepkime puanı
14
Cihaz
iPhone 7
Sürüm
12.4
Checkra1n aracının Windows üzerinde çalışma yolunu açmak için yayınlanan bir araç diyelim...

Gereklilik: Ubuntu > Linux

yani Windows üzerine ubuntu kurulup ve ubuntu ile linux çalıştırmak..

Windows aracını beklemek en sağlıklı yoldur..

Checkra1n aracı gittikçe geliştiriliyor ve ilerde
„raspberry pi 4 usb boot“ aracıda eklenirse PC’ye ihtiyaç kalmaz.. USB Stick tak çıkart bitti... acele yok :)
Ubuntu olması şart değil yani herhangi bir linux sistemde olur ?
 

patriot_83

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
17 Eyl 2019
Mesaj
57
Tepkime puanı
6
Cihaz
iPhone 5S
Sürüm
12.4
Checkra1n aracının Windows üzerinde çalışma yolunu açmak için yayınlanan bir araç diyelim...

Gereklilik: Ubuntu > Linux

yani Windows üzerine ubuntu kurulup ve ubuntu ile linux çalıştırmak..

Windows aracını beklemek en sağlıklı yoldur..

Checkra1n aracı gittikçe geliştiriliyor ve ilerde
„raspberry pi 4 usb boot“ aracıda eklenirse PC’ye ihtiyaç kalmaz.. USB Stick tak çıkart bitti... acele yok :)
bilgilendirme için teşekkürler ben ve benim gibi acemiler şimdi anlamıştır diye tahmin ediyorum
 

aksneo

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
25 Ağu 2017
Mesaj
391
Tepkime puanı
99
Checkra1n aracının Windows üzerinde çalışma yolunu açmak için yayınlanan bir araç diyelim...

Gereklilik: Ubuntu > Linux

yani Windows üzerine ubuntu kurulup ve ubuntu ile linux çalıştırmak..

Windows aracını beklemek en sağlıklı yoldur..

Checkra1n aracı gittikçe geliştiriliyor ve ilerde
„raspberry pi 4 usb boot“ aracıda eklenirse PC’ye ihtiyaç kalmaz.. USB Stick tak çıkart bitti... acele yok :)
rpi 3 ve rp zero var. birini domain olarak diğerini de apple home kit için bridge olarak kullanıyorum.
eğer zero ile uyumlu olursa insanlar 50/100 liraya alıp kullanabilir.
zaten eninde sonunda heö windows için çıkacak hem de untethered olacaktır ;)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

efsane6

-Copy/Paste- *unacceptable*
Administrator
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
3,838
Tepkime puanı
3,489
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.4
rpi 3 ve rp zero var. birini domain olarak diğerini de apple home kit için bridge olarak kullanıyorum.
eğer zero ile uyumlu olursa insanlar 50/100 liraya alıp kullanabilir.
zaten eninde sonunda heö windows için çıkacak hem de untethered olacaktır ;)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
rpi 4 aşağısı Boot görevini yapmadığı için rpi 4 şart.. yoksa DFU dan çıkmaz cihaz... yinede zamana bırakalım...

Zaman derken şöyle anlayalım:

1. Checkra1n aracı açık kaynaklı bir araç değil

2. Checkra1n Jailbreak aracı teknik olarak Windows da çalışmıyor/çalışamaz

3. Windows için mutlaka bir patch (yamalanmış) yeni bir Windows aracı çıkacaktır..

4. Her çıkan araçlara hemen güvenip test etmeyin , çünkü artık yazılımsal olarak müdahale etmiyorsunuz..

5. Checkra1n aracı ile Donanımsal müdahale ettiğiniz için geriye dönüşü olmayan hatalarla karşılaşabilirsiniz bu tür yeni çıkan araçlarla..

*yani olası bir hatayı donanımdan kurtarmak için DFU yetmez ve duvar örmüş olursunuz (iphone bricked) durumuna düşersiniz*
 

Atescan

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
21 Eki 2019
Mesaj
19
Tepkime puanı
1
Cihaz
iPhone 6
Sürüm
12.4
Kardeş 13.2.3 desteklenmiyor diyor...
Böyle saçma şey mi olur ya şimdi windows desteği gelse 13.2.3 olanlar yine jailbreak yapamayacak mı? Donanımsal açıktan faydalanarak bunu yapıyorlar ise 13.2.3 ü desteklememesi çok saçma geldi bana.
 

blue1910

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
273
Tepkime puanı
102
Cihaz
iPhone 6 Plus
Sürüm
11.3.1
Böyle saçma şey mi olur ya şimdi windows desteği gelse 13.2.3 olanlar yine jailbreak yapamayacak mı? Donanımsal açıktan faydalanarak bunu yapıyorlar ise 13.2.3 ü desteklememesi çok saçma geldi bana.
Üzgünüm.
 

VodkaMann

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
16 Tem 2019
Mesaj
194
Tepkime puanı
37
Cihaz
iPhone 6
Sürüm
12.2
Aslında destekliyor ancak test yapmadıkları için kullanıcı arayüzü ile yapamıyoruz komutlarla yapabiliyoruz diye biliyorum ve onun için de destek gelecektir arayüze


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

patriot_83

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
17 Eyl 2019
Mesaj
57
Tepkime puanı
6
Cihaz
iPhone 5S
Sürüm
12.4
benim gibi windows jailbreak bekleyenler için kötü haber
 

Ekli dosyalar

AirLife

Çalışkan Üye
JailbreakTR
Katılım
22 Ocak 2018
Mesaj
1,917
Tepkime puanı
814
Cihaz
iPhone 6S
Sürüm
12.1.2
Böyle saçma şey mi olur ya şimdi windows desteği gelse 13.2.3 olanlar yine jailbreak yapamayacak mı? Donanımsal açıktan faydalanarak bunu yapıyorlar ise 13.2.3 ü desteklememesi çok saçma geldi bana.
Hocam bu atar kime böyle ? Araştırsan yapıldığını görürsün zaten. Daha bi kaç gün önce birisi senin gibi 13.2.3 yapamadı, başkası nasıl yapılacağını söyleyip jb yaptı.

19D7F13E-75C3-49FC-9186-33926D7ADE88.png
Kardeş 13.2.3 desteklenmiyor diyor...
Sende yanlış bilgi verme hocam.
 

blue1910

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
273
Tepkime puanı
102
Cihaz
iPhone 6 Plus
Sürüm
11.3.1
Hocam bu atar kime böyle ? Araştırsan yapıldığını görürsün zaten. Daha bi kaç gün önce birisi senin gibi 13.2.3 yapamadı, başkası nasıl yapılacağını söyleyip jb yaptı.

Ekli dosyayı görüntüle 15075


Sende yanlış bilgi verme hocam.
Kardeş yanlış bilgi kafamdan attığım bilgidir. Adamın attığı ss de desteklememektedir diyor ingilizce ile ilgili sorunun varsa bana laf atma checkra1n destek hattına yaz onlardan çıkar gazını...
 

Restless

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
28 Şub 2018
Mesaj
130
Tepkime puanı
24
Cihaz
iPhone 7
Sürüm
12.2
Hackintosh ya da Linux ile nasıl yapıldığına dair bir rehber var mı acaba?
 

AirLife

Çalışkan Üye
JailbreakTR
Katılım
22 Ocak 2018
Mesaj
1,917
Tepkime puanı
814
Cihaz
iPhone 6S
Sürüm
12.1.2
Kardeş yanlış bilgi kafamdan attığım bilgidir. Adamın attığı ss de desteklememektedir diyor ingilizce ile ilgili sorunun varsa bana laf atma checkra1n destek hattına yaz onlardan çıkar gazını...
Doğru olmayan her bilgi yanlış oluyor kardeş. İngilizceyle sorunum varsa sen mi düzelteceksin hayırdır ?
 

bybatr10

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
25 Haz 2018
Mesaj
141
Tepkime puanı
12
Cihaz
iPad Air 2
Sürüm
11.3.1
Doğru olmayan her bilgi yanlış oluyor kardeş. İngilizceyle sorunum varsa sen mi düzelteceksin hayırdır ?
Arkadaşlar bende 13.2.3 kullanıyorum evet desteklemiyor diyor ama cihazı dfu modunda bağladığın zaman rahatça Jailbreak yapabilirsiniz start o zaman etkin oluyor
 

Karnesa

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
27 Mar 2018
Mesaj
21
Tepkime puanı
2
Cihaz
iPhone 6
Arkadaşlar bende 13.2.3 kullanıyorum evet desteklemiyor diyor ama cihazı dfu modunda bağladığın zaman rahatça Jailbreak yapabilirsiniz start o zaman etkin oluyor
Ben 13.3 sürümünü kullanıyorum bu sürümü jb yapabilirmiyim? Kimisi yapabilirsin diyor kimisi yapamazsın diyor kafam patatese döndü Windows sürümünü bekliyorum gelirse jb yapabilirmiyim net bilgi varmı bu konuda?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

jakin33

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
4 Nis 2018
Mesaj
65
Tepkime puanı
16
Cihaz
iPhone 7 Plus
Sürüm
12.4
Bence burdaki asıl soru şu şuanda versiyon kaç kaça kadar ? Destekliyor ? Benim anladığım kadarıyla cihaz açıkken notsupported dese bile, recovery alınca sanırım son versiyonda jb oluyor. Tek şey heralde tweakler uyumlumu uyumsuzmu onları ayıklamak zor, iş yazılımsal değilde donanımsal olunca ortalık 56 :D
 

harun.tvh

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
30 Nis 2019
Mesaj
30
Tepkime puanı
4
Cihaz
iPhone 7
Sürüm
12.1.4
merhaba iPad 6th Gen kapsıyor mu?
 
Üst Alt