unc0ver for iOS 13.5

unc0ver for iOS 13.5
Detaylar ana konudan aktarıldı
unc0ver - iOS 13.5

cydia

  1. spaceship.x

    Depolama yetersiz tweak indirilemedi

    Selamlar herkese cihazın sistem depolamasının dolduğunu farketttim ve tweakleri indirmiyor depolama yüzünden şunu fark ettim sildiğim tweakleri geri kurunca aynı ayarlarda çalışıyor yani sistem dosyalarında tweaklerin veya gereksiz kalabalık yapan dosyaları nasıl silebilirim ?
  2. spaceship.x

    Cydia veri tabanı güncelleme

    Merhaba öncelikle arkadaşlar cydiaya girişimde veri tabanını güncelliyor ve bu hatayı alıyorum çevirdim ama pek bir şey anlamadım yardımcı olabilirmisiniz.
  3. E

    Çözüldü Cydia’dan indirme yapamıyorum

    Ekran görüntüsünde gördüğünüz hatayı almaktayım.Yardımcı olursanız çok sevinirim.
  4. Jokerimsi

    shsh kaydımı kaybettim

    Evet beyler ben jailbreaksiz iken13.3 shsh kaydı almıştım . Jailbreakli alsam cydia repolarında mevcut olacak ama maalesef jailbreaksiz aldım . Sonra pc yi formatladım salak gibi ve gitti o .Neyse şimdi 8 plus ım uncover jaikbreakli ve sitedeki güvenilir repoları tek seferde Flatter tweakiyle...
  5. D

    Çözüldü Cydia paketler gözükmüyor

    Telefonuma daha önce jailbreak yapmıştım ama uygulamalar kapandığı için telefonu sıfırlayıp tekrar jailbreak yaptım (yoksa cydia da kapandığı gibi açılıyordu) ama şimdide cydiada paketler gözükmüyor ve ayrıca ipa dosyalarını bilgisayardan hangi uygulama ile telefonuma atabilirim. Yardımcı...
  6. B

    Jailbreak Yapamıyorum,Uncover Açılmıyor.

    dün cihazımı kapatıp açtım tekrar jailbreak yapmak için unc0ver a tıklıyorum fakat açılıp hemen kapanıyor cihazıda defalarca açıp kapattım fakat yinede unc0verı açamıyorum.
  7. Maykro

    Kaldırılmayan Tweak Hk.

    Herkese selamlar olsun Az önce forumda tweak tavsiyelerine bakarken AsphaleiaX adlı uygulamayı buldum ve kurdum çok eski bir uygulama imiş İos 13 desteklenmediğinden dolayı telefona kurduğum anda respring yaptım ve safe mode da takılı kaldı uygulamayı Cydia üzerinden kaldırmaya çalıştım fakat...
  8. G

    Çözüldü Cydia apt.bingner.com hatası ve Filza sorunu

    Cydiada kaynaklar yenilenditen sonra apt.bingner.com ile ilgili hata alıyorum bu repo jb yaptıktan sonra otomatik vardı ve silinmiyor ayrıyetten Filza iFile falan yükleyemiyorum 1563106770 Depens kısmında yazanlar cydiada aramama rağmen yok
  9. kadirmuslu

    Çözüldü tweaklarla ilgili (cydia)

    yaklaşık bir yıldır telefonumda jb olmasına rağmen kullanmadım aktif etmedim telefonu kapatıp açınca aktifliği gitmişti zaten şimdi tekrar kullanmak istiyorum ama cydia falan kafayı yemiş tweaklara güncelleme gelmiş ama güncelleyemiyorum bunların hepsini toplu bir şekilde nasıl silip tabiri...
  10. B

    Çözüldü Cydiada hiç bişi çalışmıyor tweak kurulu olanlar vs gözükmüyor

    Jb tr nin yeni reposundan tema kurucaktım kuramadım cydia yı açtığımda böyle yazıyor
  11. W

    Çözüldü Cydia gitti sıfırlayıp uncover kurmak istiyorum

    MErhabalar, Cihazım İphone X 11.2.5 versiyonu yüklü zaten bir çok tweak düzgün çalışmıyordu birde üstüne cydia silinince artık cihazı sıfırlamak farz oldu.. Uncover yüklemem için hangi yolları izlemem lazım arkadaşlar detaylı bir şekilde yardımcı olursanız çok sevinirim, öncelikle icloud...
  12. Onurpyrz

    Uncover yükleyemiyorum

    Askeri Personelim Bilgisayar bulamıyorum Şu an imzalar olmadığı için jailbreak de yapamıyorum ne yapmam gerekiyor
  13. O

    Çözüldü Jailbreak gitti

    unc0ver ile jailbreak yapmıştım dün.Telefon az önce kapandı açıldı.Tweakler gitmiş cydia basıyorum ana menüye atıyor hemen.unc0ver girip tekrar 3-4 jailbreak yapmayı denedim olmadı ne yapmam gerek
  14. Baz_X_0

    Çözüldü Ayarlara giremiyorum

    Merhaba sorun şu ki ayarlara girdiğimde hemen atıyor neden kaynaklana bilir bilen olursa yardim etsin
  15. E

    Cydia sorun

    12.1.2 jailbreak yaptım. İlk önce çok güzel di her şey. Ama ne oldu bilmiyorum Cydia şimdi açılır gibi oluyor hemen kapanıyor. Lütfen yardım edin
  16. B

    Cydia Açılmıyor

    Merhaba arkadaşlar 2/3 aydır bu hatayı alıyorum bir çözüm bulamadım nolur yardım edin bıktım artık Vallahi. Cihaz : iPhone 6s Sürüm: 11.3.1 Allah rızası için buna bir çözüm bulun artık nolur
  17. C

    Çözüldü Tweaksler ayarlarda görünmüyor

    İyi günler ios 11.4.1 6s telefonum var electradan cydia kurdum herşey tamam ama tek sıkıntı tweakcompatible kurdum ama ne yaptıysam bir türlü ayarlara gelmedi yardımcı olurmusunuz
  18. B

    Cydia Sorunu ?

    Bu sorunu nasıl çöze bilirim ? Bilgisayar falanda var . 1548273929
  19. murat

    Tweak CensorSender

    Tweak Adı: CensorSender Açıklama: CensorSender, cihazınız kilitlendiğinde özel metinle iMessages, WhatsApp, vb. Gibi uygulamalar için (yerel desteksiz olanlar) bildirimlerinizde gönderenin adını değiştirmenize izin verir. Cihazınızı açtığınızda, tüm gönderen bilgileri tekrar gösterilecektir...
  20. I

    Çözüldü Electra uygulaması açılmıyor

    Jailbreak .ıktığından beri gayet güzel kulanıyordum hiç bir hata almadan. Bugun girdim cydia ya tweak ınjectore güncelleme gelmiş güncelledim Restart sprinboard yerine roboot device geldi. Bastım yeniden başladı jb yapöak için yeniden elecrta ya girmem lazım ama giremiyorum direk atıyor ne...
Üst Alt