Neler yeni

A11 dahil BootROM exploiti yayınlandı!

Durum
Konu cevaplara kapatılmıştır...

yusuf.ozgul

Yetkili
Administrator
Katılım
21 Ağu 2017
Mesaj
4,087
Tepkime puanı
2,502
Cihaz
Macbook Pro 15'
Sürüm
12.1
Sağolun Yusuf hocam sizinle beraber takip ediyoruz öncülünüz de . Mac bilgisayara sahip olduğum için bu yapılan downgrade işlemini merak ettim, yapılabiliyor mu gerçekten çünkü yapmak istiyorum.
Güncel sürüm kullanmak varken downgrade’e gerek kalmaz diye düşünüyorum. Bir hafta kadardır iOS 13 kullanıyorum. Düşülmeye gerek olacak bir sürüm değil bence. Tweaklerde zamanla güncellenecektir zaten.
Tabi yine de downgrade konuları gelecek yeni Future Restore sürümü için.
 

Ogzhntfnk

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
4 Eyl 2019
Mesaj
54
Tepkime puanı
10
Cihaz
iPhone 6 Plus
Sürüm
12.4
Arkadaşlar bu beyefendinin konuşması sırasında mı yayımlanacak? Konuşması Türkiye saatiyle kaça denk geliyor. Saatlerce uğraşmak istiyorum artık ya 😄
 

Yilmaz06

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
24 Ağu 2019
Mesaj
67
Tepkime puanı
28
Cihaz
iPhone 6S Plus
Sürüm
12.4
Çıkacak olan araçlarla jb den sonra cihazı kapatıp açtığımız da yine jb yapmak gerek anladığım kadarıyla. Peki bu araçlarla jb yaptıktan sonra cihazı kapatıp açmak istediğimizde bilgisayar ve programa ihtiyaç var mı?

Yine çıkacak olan araçlarla downgrade yaptıktan cihazı kapattıktan sonra açmak için bilgisayar ve programa ihtiyaç var mı?

Açıkçası ben JB değil downgrade heyecanlandırıyor ve sabırsızlıkla bekliyorum.
 

vyoleee

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
28 Haz 2018
Mesaj
15
Tepkime puanı
10
Cihaz
iPhone 6
Sürüm
11.3.1
Bende mac var hocam telefon da iPhone 7 Plus bu işlem nasıl yapılıyor?
YouTube da videosunu görmüştüm fakat oldukça karışık bekletsenize iyi sade bir rehber ile yapabilirsiniz
Mesaj düzenlendi:

Çıkacak olan araçlarla jb den sonra cihazı kapatıp açtığımız da yine jb yapmak gerek anladığım kadarıyla. Peki bu araçlarla jb yaptıktan sonra cihazı kapatıp açmak istediğimizde bilgisayar ve programa ihtiyaç var mı?

Yine çıkacak olan araçlarla downgrade yaptıktan cihazı kapattıktan sonra açmak için bilgisayar ve programa ihtiyaç var mı?

Açıkçası ben JB değil downgrade heyecanlandırıyor ve sabırsızlıkla bekliyorum.
Downgrade için henüz kesin bilgiler paylaşılmadı.
 

CanerK

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
12 Tem 2019
Mesaj
93
Tepkime puanı
15
Cihaz
iPhone 5S
Sürüm
12.4
Bu bilgisayar ile jailbreak işlemi iPhone 5s'ler için çok kötü olacak 😔 Benim telefonun şarjı jailbreaksizken 1 gün bile gitmiyor, jailbreakten sonra düşünemiyorum bile. Birde okullarda telefonu kapatmak zorunda kalıyoruz.
 

HamzaC.

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
16 Nis 2018
Mesaj
482
Tepkime puanı
134
Cihaz
iPhone X
Sürüm
12.4
Yemin ediyorum bir üst mesajı okumaya aciz insanlar var. lan adam bir üst mesajda sorduğu sorunun cevabını yazmış be adam. Hayır boş bildirim için kızdığımdan değil onu zaten anlatamadık kimseye bari acizlik göstermeyin yahu


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

RxOS

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
18 Ağu 2019
Mesaj
74
Tepkime puanı
10
Cihaz
iPhone 7
Sürüm
12.4
Güncel sürüm kullanmak varken downgrade’e gerek kalmaz diye düşünüyorum. Bir hafta kadardır iOS 13 kullanıyorum. Düşülmeye gerek olacak bir sürüm değil bence. Tweaklerde zamanla güncellenecektir zaten.
Tabi yine de downgrade konuları gelecek yeni Future Restore sürümü için.
10.3.3 sürümünde i7 çok iyiydi pil konusunda da akıcılık konusunda da bi hayranlığım var o sürüme o yüzden de biraz düşürmek istiyorum :D

Birde geçenlerde forumda ki konuların birisinde kalıcı JB olucağı söylenmişti yani telefon yeniden başlasa bile gerek kalmıycak denmişti öyle bişey mümkün değil mi ?
 

Ogzhntfnk

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
4 Eyl 2019
Mesaj
54
Tepkime puanı
10
Cihaz
iPhone 6 Plus
Sürüm
12.4
Jailbreak aracının şimdilik sadece mac os üzerinde çalışacağı windows ve linux için sonra geleceği söylentileri dönüyor twitter’da. iFenix hesabında gördüm.
Şaka olmalı. Çıkartıyorsa tam çıkartmalı böyle şey olmaz👎
 

CanerK

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
12 Tem 2019
Mesaj
93
Tepkime puanı
15
Cihaz
iPhone 5S
Sürüm
12.4
FF64664A-01CD-485A-816B-0A1563AD38FE.jpeg
geliyor... ama sadece macOS için sanırım. Windows ve Linux sonra çıkacakmış.
 

Ogzhntfnk

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
4 Eyl 2019
Mesaj
54
Tepkime puanı
10
Cihaz
iPhone 6 Plus
Sürüm
12.4
Alan adı 'e alındı. Geliyor.
 

vyoleee

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
28 Haz 2018
Mesaj
15
Tepkime puanı
10
Cihaz
iPhone 6
Sürüm
11.3.1
Anlamadığım şey o kadar Windows kullanıcısı var sadece macOS önem verip öncelik tanıyorlar hala anlamadım Eskiden Pangu vardı rahattı her şey sorunsuz güzel günlerdi.
 

Emn5805

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
6 Tem 2018
Mesaj
102
Tepkime puanı
6
Cihaz
iPhone 7 Plus
Sürüm
11.3.1


Olmadı Wmare’dan mac os kuracaz.



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Uzun zamandır hackintosh kullanıyorum. Şuan Catalina sürümündeyim çıktığında deneyeceğim.
 
Son düzenleme:

ugrbnk

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
30 Kas 2018
Mesaj
251
Tepkime puanı
71
Cihaz
iPhone X
Sürüm
12.1.1
Hackintosh kurmak çok zor değil biraz araştırma yapıp kurabilirsiniz ben yaklaşık 6 yıldır kullanıyorum. Kurulun eskisine göre çok kolay.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

yusuf.ozgul

Yetkili
Administrator
Katılım
21 Ağu 2017
Mesaj
4,087
Tepkime puanı
2,502
Cihaz
Macbook Pro 15'
Sürüm
12.1
Anlamadığım şey o kadar Windows kullanıcısı var sadece macOS önem verip öncelik tanıyorlar hala anlamadım Eskiden Pangu vardı rahattı her şey sorunsuz güzel günlerdi.
Konularımız hazırlanıyor. İçerisinde macOS kurulum için detaylarda olacak. olabildiğince yardımcı olacağız bu konuda.
 

siristatt

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
22 Eki 2019
Mesaj
44
Tepkime puanı
23
Cihaz
iPhone 7
Sürüm
12.4
Konularımız hazırlanıyor. İçerisinde macOS kurulum için detaylarda olacak. olabildiğince yardımcı olacağız bu konuda.
Vay be başkan bugün yazıyı bekliyorum.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Trafikci258

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
4 Haz 2018
Mesaj
74
Tepkime puanı
10
Cihaz
iPhone X
Sürüm
11.3
Kesinlikle Windows olacak eminim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

AirLife

Çalışkan Üye
JailbreakTR
Katılım
22 Ocak 2018
Mesaj
1,881
Tepkime puanı
800
Cihaz
iPhone 6S
Sürüm
12.1.2
Anlamadığım şey o kadar Windows kullanıcısı var sadece macOS önem verip öncelik tanıyorlar hala anlamadım Eskiden Pangu vardı rahattı her şey sorunsuz güzel günlerdi.
Öncelik veriliyor diye bir şey yok. Bu adamlar macOS da yapıyor, Windows’ta değil. macOS’ta çalışanı, Windows’a uyarlamaları lazım sonradan.
 
Durum
Konu cevaplara kapatılmıştır...
Üst Alt