Neler yeni

IOS 16.0-16.5 IOS 15.0 - 15.8 Jailbreak arm64

zgrklc

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
7 Nis 2018
Mesaj
98
Cihaz
iPhone X
açıkçası tek sıkıntım şuan bazı uygulamaları veya özellikleri tam olarak kullanamamak yoksa 14.8'den gayet memnunum ve sanırım çoğu tweak 15ten sonra calısmıyor son bir öneri yapacak olsanız cydiayı ve birkaç tweaki bırakıp geçmeye değer mi sizce?
Yedek cihazınız yok ise o sürümü mumla arayabilirsiniz. iOS 13.2 ve 14.3 sürüm cihazları halen kullanıyorum. Kurulabilen tweak sayısı, tweaklerin sorunsuz çalışması, batarya ömrü gibi birçok nedenden dolayı eski sürüm iyidir. Kullandığınız ya da kullanacağınız tweaklerin, yeni versiyonlarda çalışıp çalışmamasına bakın; ona göre güncelleyin.
 

fatih.yildrm

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
10 Kas 2021
Mesaj
8
Cihaz
iPhone 6S
Arkadaşlar iPhone 12 pro max iOS 16.6.1 için uygunmu ve uygulama nasıl
 

Baz_X_0

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
19 Şub 2019
Mesaj
374
Cihaz
iPhone 6S
Arkadaşlar iPhone 12 pro max iOS 16.6.1 için uygunmu ve uygulama nasıl
Uygundur ilk önce trollstore kurarak bootstrap+serotonin uygulamanin kurman gerek uygulamalar normal çalışıyor sıkıntı yok snowboard tweak kadar çalışan tweak sayı çoğalmaya başladı zaten
 

fatih.yildrm

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
10 Kas 2021
Mesaj
8
Cihaz
iPhone 6S
Uygundur ilk önce trollstore kurarak bootstrap+serotonin uygulamanin kurman gerek uygulamalar normal çalışıyor sıkıntı yok snowboard tweak kadar çalışan tweak sayı çoğalmaya başladı zaten
Kusura bakmayın işlemleri telefondan online olarak mı yapılacak uygulama şeklini anlatan bi konu var mı
 

Baz_X_0

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
19 Şub 2019
Mesaj
374
Cihaz
iPhone 6S
Kusura bakmayın işlemleri telefondan online olarak mı yapılacak uygulama şeklini anlatan bi konu var mı
ilk önce trollstore kurulmunu yap ardindan uygulmasini ve
Uygulmasini trollstor uzerin kurman gerek.
kurulum videolarin youtube uzerinden aratarak bula bilirsin
 

gurbetci

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
14 Kas 2018
Mesaj
250
Cihaz
iPhone XS
Tam Jailbreak değil çok sıkıntıları var
Mesaj düzenlendi:

İnsanlar acele ediyor yapaçak birşey yok
 

refmusic

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
24 Ara 2017
Mesaj
345
Cihaz
iPhone 6S
Daha önce paleran ile 10 gb yer kaplayacak şekilde jailbreak yapılan cihaz için, paleran halini kaldırsam bu jailbreak aracıda bu mantıklamı çalışıyor? Yani temiz cihaza bu jailbreak aracı ile yapılırsa 10gb yer kaplayan paleran ile aynı düzende mi çalışacak?

Açıklamada paleran jailbreak cihazlar için tekrar mevcut bu paylaşılan ipa ile direk jailbreak yapılıyor anladığım kadarı ile.
 

KRYPTQN

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
2 Eyl 2019
Mesaj
45
Cihaz
iPhone 11
Iphone 11 16.1.1 için bootstrap sileo hemen hemen hiçbir tweaki çalıştırmıyor. Onun haricinde de jailbreak hala çıkmış değil zaten. Misaka sileo zebra ile iş dönmüyor.
 

mctuna

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
16 Ocak 2018
Mesaj
192
Cihaz
iPhone 7 Plus
Iphone 11 16.1.1 için bootstrap sileo hemen hemen hiçbir tweaki çalıştırmıyor. Onun haricinde de jailbreak hala çıkmış değil zaten. Misaka sileo zebra ile iş dönmüyor.
Tüm herşey sorunsuz çalışıyor

ip11 16.3 kullanıyorum herşey yolunda

yükleyeceğiniz tweakler rootless olmalı.
Mesaj düzenlendi:

Ne gibi sıkıntılar var mesela
Hiç bir sıkıntısı yok dostum ne ben sıkıntı yaşadı nede sıkıntı yaşayanları gördüm 😊
 

gurbetci

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
14 Kas 2018
Mesaj
250
Cihaz
iPhone XS
Ne gibi sıkıntımı geliştirici deneme amaçlı tipa yayınlıyor geliştiriciler tweak enjekte ediyor uyumlu veya uyumsuz ve halka açık ipa yayınlamadı
 

gurbetci

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
14 Kas 2018
Mesaj
250
Cihaz
iPhone XS
Boot loop düşersınız arkadaşlar acele etmeyin diyorum ilerki günlerde halka açık ipa yayınlanaçak son kez uyarıyorum
 

KRYPTQN

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
2 Eyl 2019
Mesaj
45
Cihaz
iPhone 11
Sattım 13 pro max aldım reis ben elendim siz devam edin
 

Nocnoc

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
7 Ara 2019
Mesaj
89
Cihaz
iPhone 6
iphone 11 13.7 jb ile kullanıyorum.son durum nedir?
16.3 ten itibaren shsh kayıtlarım var.
işime yarar mı ? geçilir mi ? ne dersiniz?
kullandığım tweaklerin yeni durumda çalışıp çalışmayacağını nasıl öğrenebilirim?
cydia li bir jb gelme ihtimali var mı?
 

Yunusalpay

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
8 Mar 2018
Mesaj
17
Cihaz
iPhone 7 Plus
İos 15.5 için jailbreak neyle yapabilirim hocam. İphone 12 pro kullanıcısıyım. Trollstore kurdum bootstrapta yaptım ama serotonin jailbreak çalışmıo. Nekojb yide denedim oda işe yaramadı. Yardımcı olabilirmisiniz
 

barzo

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
10 Haz 2022
Mesaj
60
Cihaz
ipad 5 nesil m1 ios 16.6 uyumlumu acaba?
 

zgrklc

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
7 Nis 2018
Mesaj
98
Cihaz
iPhone X
Dopamine 2.0 kararlı sürümü yayınlandı, bekleyen arkadaşlar cihaz ve sürümleri destekliyorsa jb yapabilir.
 

Dosya123

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
4 Ocak 2018
Mesaj
564
Cihaz
iPhone 14 Pro Max
Dopamine 2.0 kararlı sürümü yayınlandı, bekleyen arkadaşlar cihaz ve sürümleri destekliyorsa jb yapabilir.
Uzun zamandır jailbreak dünyasına uzak kaldım, bu dopamine 2.0 hangisi oluyor cydia olan jb mi ?
 
Tips
Tips
Üst Alt