Neler yeni

Tweak Zebra - Cydia Alternatif

AirLife

Çalışkan Üye
JailbreakTR
Katılım
22 Ocak 2018
Mesaj
1,293
Tepkime puanı
501
Cihaz
iPhone 6S
Sürüm
12.1.2
Tweak Adı: Zebra
Repo:
Açıklama: Cydia ve Sileo alternatifi.

Not: Beta sürümünde daha eksiklikleri çok bu yüzden.

Deneyim bir dedim repo eklemesi ve tweak kurması çok hızlı geldi bana. Geliştirdikten ve görsel işini hallettikten sonra güzel bir alternatif olabilir. 😁

10977109781097910980
 

Se7Touch

> Sevenbreak <
Moderatör
Katılım
19 Ağu 2018
Mesaj
945
Tepkime puanı
528
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.1.1
Valla bu JB aleminde kıl olduğum şeylerden biri de bu yav arkadaş bi takım çıkmış ordan Sileo diye bişey yapmış ilk alternatif tamam anladık e sen niye bi daha kalkıp baştan yazmaya çalışıyosun git bir danış adamlara el birliğiyle çalışmayı hızlandırın ortak fikirlerle on numara bişey çıkar ortaya ama öyle yook herkes benim imzam altında olacak sevdasında sil baştan yaz sonra sonu gelmeyen betalar...
 

Baskan1

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
21 Ağu 2017
Mesaj
418
Tepkime puanı
84
Cihaz
iPhone 6 Plus
Sürüm
10.2
Bunlar gibi onlarca alternatifler çok çıktı. Şimdilerde ise adları bile hatırlanmıyor. Buda onlardan biri olmaya namzet
 

mantikafasi

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
24 Şub 2019
Mesaj
172
Tepkime puanı
26
Cihaz
iPhone 6S
Sürüm
12.0
Alternatife vs gerek yok bence sadece saurik biraz daha geliştirse her Cydia açılırken 1-2dkk bekemesek repo yenilerden acı çekmesek bize yeter


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

mantikafasi

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
24 Şub 2019
Mesaj
172
Tepkime puanı
26
Cihaz
iPhone 6S
Sürüm
12.0
Alternatife vs gerek yok bence sadece saurik biraz daha geliştirse her Cydia açılırken 1-2dkk bekemesek repo yenilerden acı çekmesek bize yeter


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Hocam deneyetim dedim. Cydiaya göre katlarca daha hızlı tweak kurması silmesi 1 saniye almıyor . Repolar çok hızlı ekleniyor vs . Gerçekten bazen çok kullanışlı olabilir herkese önerimdir cydiada 3-5 dklda indirdiğim şeyi 15-20 saniyede ekleyebiliyprum(Açılma süresi dahil )


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

RimeX

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
29 Nis 2018
Mesaj
386
Tepkime puanı
146
Cihaz
iPhone 6S
Sürüm
11.3.1
Hocam deneyetim dedim. Cydiaya göre katlarca daha hızlı tweak kurması silmesi 1 saniye almıyor . Repolar çok hızlı ekleniyor vs . Gerçekten bazen çok kullanışlı olabilir herkese önerimdir cydiada 3-5 dklda indirdiğim şeyi 15-20 saniyede ekleyebiliyprum(Açılma süresi dahil )


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Coolstar sileosunda bir tweette bahsetmişti ios 12 de cydia ekli gelmeyecek 3 senelik bir app i neden kullanasınız ki tarzı mantıklı da bence. Cydown sileoda çalışsa sileo kullanırım şahsen 😅
 

corleone

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
19 Ocak 2018
Mesaj
155
Tepkime puanı
43
Cihaz
iPhone 7
Telefonun jb li, cydia orda kiz gibi duruyor, bi zamanlar ah nerdesin diye agladigin, daha ne alternatifi istiyosunuz kullanin iste baba gibi miss


downloading...%99
 

AirLife

Çalışkan Üye
JailbreakTR
Katılım
22 Ocak 2018
Mesaj
1,293
Tepkime puanı
501
Cihaz
iPhone 6S
Sürüm
12.1.2
"Tweakın 1.0 beta13 versiyonu yayınlanmıştır."
 

veyselfurkan

4K Devices Support
Süper Moderatör
Katılım
4 Mar 2018
Mesaj
1,568
Tepkime puanı
1,049
Cihaz
iPhone 6
Sürüm
11.3.1
Valla bu JB aleminde kıl olduğum şeylerden biri de bu yav arkadaş bi takım çıkmış ordan Sileo diye bişey yapmış ilk alternatif tamam anladık e sen niye bi daha kalkıp baştan yazmaya çalışıyosun git bir danış adamlara el birliğiyle çalışmayı hızlandırın ortak fikirlerle on numara bişey çıkar ortaya ama öyle yook herkes benim imzam altında olacak sevdasında sil baştan yaz sonra sonu gelmeyen betalar...
Yeni deneme fırsatım oldu. Sileo halt etmiş diyorum. The Flash birinci bölüm gibi.
 

AirLife

Çalışkan Üye
JailbreakTR
Katılım
22 Ocak 2018
Mesaj
1,293
Tepkime puanı
501
Cihaz
iPhone 6S
Sürüm
12.1.2
Valla bu JB aleminde kıl olduğum şeylerden biri de bu yav arkadaş bi takım çıkmış ordan Sileo diye bişey yapmış ilk alternatif tamam anladık e sen niye bi daha kalkıp baştan yazmaya çalışıyosun git bir danış adamlara el birliğiyle çalışmayı hızlandırın ortak fikirlerle on numara bişey çıkar ortaya ama öyle yook herkes benim imzam altında olacak sevdasında sil baştan yaz sonra sonu gelmeyen betalar...
Hocam sana kötü bir haberim daha var. Birisi daha alternatif bir şey çıkarıyormuş.
 

AirLife

Çalışkan Üye
JailbreakTR
Katılım
22 Ocak 2018
Mesaj
1,293
Tepkime puanı
501
Cihaz
iPhone 6S
Sürüm
12.1.2
Cydia nın yerini hiç biri tutmaz.
Sileo onu tahtından edecek yavaş yavaş. Saurik desteğini kesti sonuçta, geliştiricilere de açmadı daha. Ama sileo güncelleniyor sürekli. Bugün bir twit daha paylaşıldı yazılım dilini Objective-C’den Swift diline geçireceğiz bir kaç güncelleme de, daha hızlı, performanslı olacak diyordu.

Ayrıca böyle alternatifler bir mağaza olmadan yüklenmiyor. Ama coolstar paşalar gibi hem jb aracı çıkardı, hem mağaza çıkardı kimseye eyvallahı yok. 😂

Bende sonuçta müşteri oluyorum burada. Neden bilmem kaç senelik mağazayı kullanıp açılışta 2 dk bekleyim, neden birden fazla repo ekleyemeyim, neden repo ekleme hızı, tweak yükleme hızı, respring hızı daha yavaş bir mağaza kullanayım ki. Bu saatten sonra bence daha çok başka tercihlere kalıyor olay. 🤷‍♂️😂
 

efsane6

-Copy/Paste- *unacceptable*
Administrator
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
3,299
Tepkime puanı
3,066
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
11.3.1
@AirLife
Cydia ‘ya laf Yok kardeş... :)

Sen kullanma Cydia’yı

Sileo ve geliştiricisi tam senlik
 

srdgny

Yetkili
Moderatör
Katılım
21 Ocak 2018
Mesaj
1,316
Tepkime puanı
398
Cihaz
iPhone X
Sürüm
12.1.2
@AirLife Tabiki tercih meselesi saygı duyarım. ama saurik bırakmış olsa da cydia devam edecek.
 

ANKARALI

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
4 Eyl 2017
Mesaj
362
Tepkime puanı
95
Cihaz
iPhone 6 Plus
Sürüm
1.0.2
Saolsun coolstar A12 cihaz kullanıcılarının yüzünü güldürdü sayesinde jailbreakli kullanır olduk cihazlarımızı herkes elinde olanın elbette kıymetini bilecek şuan A12 cihaz kullanıcılarının kıymetliside sileodur:)
 

Se7Touch

> Sevenbreak <
Moderatör
Katılım
19 Ağu 2018
Mesaj
945
Tepkime puanı
528
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.1.1
Yeni deneme fırsatım oldu. Sileo halt etmiş diyorum. The Flash birinci bölüm gibi.
Valla veysel ben de kullandıktan sonra biraz ön yargılı davrandığımı farkettim. Sezarın hakkı sezara diyorum ve yoluma Sileo>Zebra olarak devam ediyorum...
 

AirLife

Çalışkan Üye
JailbreakTR
Katılım
22 Ocak 2018
Mesaj
1,293
Tepkime puanı
501
Cihaz
iPhone 6S
Sürüm
12.1.2
Saolsun coolstar A12 cihaz kullanıcılarının yüzünü güldürdü sayesinde jailbreakli kullanır olduk cihazlarımızı herkes elinde olanın elbette kıymetini bilecek şuan A12 cihaz kullanıcılarının kıymetliside sileodur:)
Yani bir de bu var. Daha A12’lere bir rakip yok 😂
 
Üst Alt