Paypal ile Tweak Satın Alma | Sayfa 6 | Jailbreak of Turkey
Neler yeni

Paypal ile Tweak Satın Alma

uydufly

Jailbreaking
JailbreakTR
Katılım
11 Tem 2018
Mesaj
1,807
Tepkime puanı
530
Puan
113
hocam peki vpn kurmam gerekiyor galiba iphone'a demi ? o işi nasıl halletmeliyim ?
Tweak satınalmalarda vpn falan gerekmez kardeş...


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Emrecoder

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
6 Nis 2019
Mesaj
14
Tepkime puanı
2
Puan
3
Arkadaşlar paypalda hesapsız ödemede yapabiliyorsunuz bilin istedim 2 hafta önce igameguardian tweakı satın aldım problemsiz mail yerini doğru girin kalan yerleri sallayın kart bilgilerinizi girin satın alın 1 dk sürmez :)
 

Adere77

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
23 Şub 2019
Mesaj
2
Tepkime puanı
0
Puan
1
Arkadaşlar başka yolu yok mu yapabilenler bizim için satın alsa biz onların hesabına para aktarsak


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Ak.if

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
8 Ocak 2018
Mesaj
516
Tepkime puanı
92
Puan
28
Arkadaşlar başka yolu yok mu yapabilenler bizim için satın alsa biz onların hesabına para aktarsak


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
arkadaşım sendeki durum benim son paylaştığım fotoğraflar gibi mi ?
 

Adere77

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
23 Şub 2019
Mesaj
2
Tepkime puanı
0
Puan
1
arkadaşım sendeki durum benim son paylaştığım fotoğraflar gibi mi ?
Hayır o aşamaları geçiyorum ama kart bi şekilde sorun çıkartıyor 5 farklı kart denedim bi şekilde bi türlü olmuyor


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Ak.if

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
8 Ocak 2018
Mesaj
516
Tepkime puanı
92
Puan
28
forumun adminleri eminim bir paypal hesabı açma fikrini ciddi ciddi düşünürler. zira bizler satın almakta sıkıntı çekiyoruz. crackli tweak aradığımızda da konu kilitlenmekte. Çareyi sizlerden bekliyoruz adminler !
 

sekoco

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
13 Kas 2017
Mesaj
108
Tepkime puanı
23
Puan
18
Boşuna uğraşmayın. Paypal sistemi değişmiş. Burada sorunsuz kullananların çoğu geçmişte kayıt yapmış. Son zamanda bu mümkün değil bence.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Aydngnc

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
12 Ocak 2019
Mesaj
7
Tepkime puanı
1
Puan
3
merhaba carbridge satın almak istiyorum ama paypal hesabı açamadım yardımcı olacak biri varmıdır
 

DUMAN

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
13 Mar 2018
Mesaj
39
Tepkime puanı
10
Puan
8
merhaba carbridge satın almak istiyorum ama paypal hesabı açamadım yardımcı olacak biri varmıdır
sevgili dostum bu konudan bende muzdariptim. hatta baya uğraştım bütün kartlarım paypalda riskli statüsüne alındı en son bilgisayar ile hallettim işimi.
Sana yaptıklarımı aşağıda sıralıyorum.

1- VPN açtım amerika - newyork gösterdim.
2- Yeni bir gmail hesabı aldım. Yine vpn açıkken onunda adres kısmına amerika newyorktan x yerini ekledim.
3- paypal.com/us adresinden yeni bir paypal kullanıcı oluşturdum. ismimide chris vs. salladım.
4- hesabı nasıl onaylayacağını sana soruyor. sabit telefon mu, mobil telefon mu ? sen sabit telefonu seçecek ve newyork alan kodunu girip kalan kısmını sallayacaksın. Yanlış hatırlamıyorsam 212 gibi birşeydi.
5- ödeme adımı yine carbridge reposuna pc ile girdim satın al paypalı seçtim. orada sana başka bir sayfa açılıyor. buradada oluşturduğum yeni mail adresi ile kullanıcı açtım.
6- Bu sayfadan ödeme kısmına yönlendiriliyorsun. Paypal bu arada açık ise zaten direk karşına ödeme ekranı çıkacak.
7- Kredi kartlarım paypalda riskli olduğu için yeni sanal kart oluşturdum. 100 TL limit verdim.
8- oluşturduğum sanal kart numarasını paypala ekledim. şak diye ödendi

9- Çok önemli : Cydia kullanıyorsan orada da yeni oluşturduğun mail adresini tanımla ve ilişkilendir. orada farklı bir mail adresi tanımlıysa zaten kuramazsın.

Ben bu şekilde yapabildim. telefonla uğraşma ben zorlandım o sayfayı aç bunu kapa VPN aç falan filan derken karıştı. herşey. PC ile çok rahat hallettim.
Belki fazla uğraşmış olabilirim. Daha kısa yolu varsa arkadaşlar yeşillendirsin.
 

okyanusumur

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Yasaklı
Katılım
26 Şub 2019
Mesaj
79
Tepkime puanı
12
Puan
8
yakın zamanda ben igame guardian için aynı problemleri yaşadım şuan hatırlamıyorum yaptıklarımı ama çok aşırı kolaydı vpn flan da açmadım sadece google eartdan rast gele abd de bir yer seçtim bilgileri zaten çıkıyor ordan adres zipcode tarzı yazıları copy past yaptım telefona orda yazanı yapıştırdım kredi kartımı kayıtladım onay ekranı falan gelmedi geldiğindede ben geç dedim sorunsuzca kullandım işim bitincede garantiye almak için kredi kartını internet alışverişine kapattım . şuan için bir sorunum yok küçük bir araştırmayla yapabilirsin kolay gelsin
 

RomeoBenim

Aktif Üye
JailbreakTR
Yasaklı
Katılım
15 Ağu 2019
Mesaj
175
Tepkime puanı
14
Puan
18
Selam arkadaşlar ,
Bildiğiniz gibi paypal Türkiye'deki faaliyetlerine son verdi. Bu konu da en çok bizleri zor durumda bıraktı. Çünkü tweak geliştiricileri genelde paypal ı kullanıyorlar ve Cydia üzerinden de ancak paypal ile satın alım yapılabiliyor.

Aşağıda yazacağım adımları denerseniz paypal ile sizde satın alım yapabileceksiniz :)

-Öncelikle adresine gireceksiniz ancak bunu direk tarayıcınızdan yaparsanız TR sayfasına yönlendirilirsiniz. Bunu önlemek için de VPN kulanmanız gerekiyor. Ben pc de Opera tarayıcısının kendi VPN i ile sorunsuz işlemlerimi sağladım.
-Verdiğim adrese VPN ile girdiğinizde sizi ingilizce sayfa karşılayacak. Bu sayfadan sağ üstteki Sig Up butonuna basarak standart kayıt adımlarını takip edeceksiniz.
- Personal Account u seçin.
- Ekli dosyayı görüntüle 2210

-Adres olarak Amerika'da herhangi bir adresi verebilirsiniz. Ancak burada önemli nokta yazdığınız adres ile posta kodunun uyuşması. Bu yüzden google hatiraları açıp oradan direk adresi ve posta kodunu alabilirsiniz.
Ekli dosyayı görüntüle 2213

- Telefon no kısmından "Mobile" yerine "Home" olarak seçin ve rastgele bir numara girin.
Ekli dosyayı görüntüle 2214

- Girdiğiniz mail adresine gelen onaylama linkine tıklayarak hesabınızı onaylayın.
- Sonrasında (ben sanal kart kullandım) kredi kartınızı hesabınıza ekleyerek cydia üzerinden tweak satın alımı yapabilirsiniz.
Selam Kardeşim Hesabı Dediğin Gibi Açtım Fakat Kart Ekleme Konusunda Sorun Yaşıyorum Aceba Sebebi Sanal Kart Tanımlamam Olabilirmi?Sanal Kartın Limiti 01 Kuruş Olarak Tanımladım Sağlam Olsun Diye Aceba Bu Yüzdenmi Hata Veriyor Yoksa BaşkanBir Yolmu Var?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

RomeoBenim

Aktif Üye
JailbreakTR
Yasaklı
Katılım
15 Ağu 2019
Mesaj
175
Tepkime puanı
14
Puan
18
PayPal değil banka kaynaklı bi sorun kartlarınız yurtdışı kullanımlarına açık mı? Ben Garanti Bankası Sanal Kart üzerinden sorunsuz alışveriş yapıyorum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Ben Sanal Kartı kayıt edecem ama kabul etmiyor garanti benimkide tam nasıl ekliyecem anlatırmısınız


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

sekoco

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
13 Kas 2017
Mesaj
108
Tepkime puanı
23
Puan
18
sevgili dostum bu konudan bende muzdariptim. hatta baya uğraştım bütün kartlarım paypalda riskli statüsüne alındı en son bilgisayar ile hallettim işimi.
Sana yaptıklarımı aşağıda sıralıyorum.

1- VPN açtım amerika - newyork gösterdim.
2- Yeni bir gmail hesabı aldım. Yine vpn açıkken onunda adres kısmına amerika newyorktan x yerini ekledim.
3- paypal.com/us adresinden yeni bir paypal kullanıcı oluşturdum. ismimide chris vs. salladım.
4- hesabı nasıl onaylayacağını sana soruyor. sabit telefon mu, mobil telefon mu ? sen sabit telefonu seçecek ve newyork alan kodunu girip kalan kısmını sallayacaksın. Yanlış hatırlamıyorsam 212 gibi birşeydi.
5- ödeme adımı yine carbridge reposuna pc ile girdim satın al paypalı seçtim. orada sana başka bir sayfa açılıyor. buradada oluşturduğum yeni mail adresi ile kullanıcı açtım.
6- Bu sayfadan ödeme kısmına yönlendiriliyorsun. Paypal bu arada açık ise zaten direk karşına ödeme ekranı çıkacak.
7- Kredi kartlarım paypalda riskli olduğu için yeni sanal kart oluşturdum. 100 TL limit verdim.
8- oluşturduğum sanal kart numarasını paypala ekledim. şak diye ödendi

9- Çok önemli : Cydia kullanıyorsan orada da yeni oluşturduğun mail adresini tanımla ve ilişkilendir. orada farklı bir mail adresi tanımlıysa zaten kuramazsın.

Ben bu şekilde yapabildim. telefonla uğraşma ben zorlandım o sayfayı aç bunu kapa VPN aç falan filan derken karıştı. herşey. PC ile çok rahat hallettim.
Belki fazla uğraşmış olabilirim. Daha kısa yolu varsa arkadaşlar yeşillendirsin.
Teşekkür ederim. Yazdıklarınızı aynen uyguladım. Bir seferde başarılı oldu. Yukarıda yazmayan sadece ödeme sayfasında kart adresi ile paypal hesap adresi aynı yaptım. Ad soyad kısmını gerçek adımı ve soyadımı girdim.
 

RomeoBenim

Aktif Üye
JailbreakTR
Yasaklı
Katılım
15 Ağu 2019
Mesaj
175
Tepkime puanı
14
Puan
18
Yav Arkadaşlar Biride Beni Aydınlatsa Ne Olurki Diyorumki Ben Paypal Hesabımdan Limenosun Bir Kaç Tweakini Satın Aldım Cihazımda Kulanıyorum Şimdi Ben Yarın Başka Cihaz Alsam Onda Kulanamazmıyım ila bu Cihazdamı Kulanacam?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

onurco

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
27 Nis 2020
Mesaj
20
Tepkime puanı
2
Puan
3
Biraz önce bu yöntemle satın almayı denedim (her adımı titizlikle yaparak) fakat “banka kartınızı reddetti” uyarısıyla karşılaştım. Halbuki yurtdışı alışverişlerine açıktı kartım. Bu yöntemi yapabilen var mı halen? Çalışıyor mu merak içerisindeyim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

reiis

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
9 Nis 2020
Mesaj
10
Tepkime puanı
2
Puan
3
Sanal İninal kart kullanın


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

onurco

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
27 Nis 2020
Mesaj
20
Tepkime puanı
2
Puan
3
Şöyle bir çözüm buldum;
Kıbrıs PayPal’ından üye olarak kartınızla(ben Zıraat Visa kartıyla gerçekleştirdim) alışveriş yapabilirsiniz.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Üst Alt