Neler yeni

Çözüldü nfcwriter tweak

uydufly

Çalışkan Üye
JailbreakTR
Katılım
11 Tem 2018
Mesaj
1,581
Tepkime puanı
460
Cihaz
iPhone 7 Plus
Sürüm
12.1.1
arkadaşlar bu tweaki satın aldım fakat nasıl çalısıyor bu.videosunu falan izledim ama bende aynı seyler olmadı..bilgisi olan bir arkadaş yardımcı olabilir mi acaba??
 

odiyy

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
11 Tem 2018
Mesaj
117
Tepkime puanı
49
Cihaz
iPhone X
Sürüm
12.4
detaylı olarak repo da altta açıklaması var nfc li kartları ve tag lari okuyor, yazılabilir olanları formatlayabiliyor telefonda saklayabiliyor, ayrıca emüle edebiliyor, hangi türdeki ya da standartlardaki nfc ya da rfid ler le çalıştığını da yazmış. iki iphone kullanarak de server clinte modun da çalıştığını söylüyor ama o is biraz karışık.

su an biraz sorunlu çalışıyor arada donuyor, birkaç güncelleme alınca daha iyi olur sanırım.

başka kullananlar da tecrübelerini yazdıkça daha verimli kullanmanın yolları açığa çıkar.
 

uydufly

Çalışkan Üye
JailbreakTR
Katılım
11 Tem 2018
Mesaj
1,581
Tepkime puanı
460
Cihaz
iPhone 7 Plus
Sürüm
12.1.1
detaylı olarak repo da altta açıklaması var nfc li kartları ve tag lari okuyor, yazılabilir olanları formatlayabiliyor telefonda saklayabiliyor, ayrıca emüle edebiliyor, hangi türdeki ya da standartlardaki nfc ya da rfid ler le çalıştığını da yazmış. iki iphone kullanarak de server clinte modun da çalıştığını söylüyor ama o is biraz karışık.

su an biraz sorunlu çalışıyor arada donuyor, birkaç güncelleme alınca daha iyi olur sanırım.

başka kullananlar da tecrübelerini yazdıkça daha verimli kullanmanın yolları açığa çıkar.
Kardeşim su nfc işini biraz açarmısın nfcli kart derken ne demek istedin acaba
 

yusuf.ozgul

Yetkili
Administrator
Katılım
21 Ağu 2017
Mesaj
4,104
Tepkime puanı
2,514
Cihaz
Macbook Pro 15'
Sürüm
12.1
Kardeşim su nfc işini biraz açarmısın nfcli kart derken ne demek istedin acaba
Otobüs kartları kredi kartları gibi kartlarda nfc teknolojisi kullanılıyorsa eğer kullanabilirsiniz.
 

uydufly

Çalışkan Üye
JailbreakTR
Katılım
11 Tem 2018
Mesaj
1,581
Tepkime puanı
460
Cihaz
iPhone 7 Plus
Sürüm
12.1.1
Otobüs kartları kredi kartları gibi kartlarda nfc teknolojisi kullanılıyorsa eğer kullanabilirsiniz.
Kardeşim benim para kartlarını okumadı hem Akbank hem garanti ikisini de okumadı.açıklamasında visa MasterCard falan diye yazmış ama olmadı farklı bir ayarı mı var bunun satında aldık....
 

yusuf.ozgul

Yetkili
Administrator
Katılım
21 Ağu 2017
Mesaj
4,104
Tepkime puanı
2,514
Cihaz
Macbook Pro 15'
Sürüm
12.1
Kardeşim benim para kartlarını okumadı hem Akbank hem garanti ikisini de okumadı.açıklamasında visa MasterCard falan diye yazmış ama olmadı farklı bir ayarı mı var bunun satında aldık....
Kartların temassız ödeme özelliği var mı?
 

yusuf.ozgul

Yetkili
Administrator
Katılım
21 Ağu 2017
Mesaj
4,104
Tepkime puanı
2,514
Cihaz
Macbook Pro 15'
Sürüm
12.1
Hıııı.hiç bir bilgim yok.hiç denemedim.sanırım yok ☹☹☹☹
Üzerinde görebilirsiniz temassız ödeme yazar.
14B8EBC4-1EA3-4CC8-AF07-CB43992CB64F.png

Buradaki trink yazıyor temassız ödeme özelliği var Yani
 

ivez

Çalışkan Üye
JailbreakTR
Katılım
24 Nis 2018
Mesaj
704
Tepkime puanı
162
Cihaz
iPhone 7
Sürüm
10.3.1
Otobüs kartları kredi kartları gibi kartlarda nfc teknolojisi kullanılıyorsa eğer kullanabilirsiniz.
Ben istanbul karta fastpay ile para yüklemek için bu tweaki satın aldım, kartı oludu ama, fastpay ile entegre edemedim. Yapan olursa bekleriz. Saygılar.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Se7Touch

> Se7Mod <
Moderatör
Katılım
19 Ağu 2018
Mesaj
1,239
Tepkime puanı
702
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.1.1
Ben istanbul karta fastpay ile para yüklemek için bu tweaki satın aldım, kartı oludu ama, fastpay ile entegre edemedim. Yapan olursa bekleriz. Saygılar.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
ben istanbulkarta fastpay ile yüklemeyi direk üzerindeki numara ile yapabiliyorum siz neden öyle yapmnıyorsunuz numaraları mı silik
 

ivez

Çalışkan Üye
JailbreakTR
Katılım
24 Nis 2018
Mesaj
704
Tepkime puanı
162
Cihaz
iPhone 7
Sürüm
10.3.1
ben istanbulkarta fastpay ile yüklemeyi direk üzerindeki numara ile yapabiliyorum siz neden öyle yapmnıyorsunuz numaraları mı silik
Kardeş androidle denediniz mi hiç?
Anında yüklüyor, bakiye gösteriyor, kart no girmek gerekmiyor, 2. Aşama, biletmatiklere dokundurmak gerekmiyor.
Amaç Androidlerin Nfc özelliğini IOS’a eklemek. Yoksa diğer türlü ben yüklüyorum zaten.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

alknhcgl

Aktif Üye
iOS Theme
Katılım
10 Mar 2018
Mesaj
232
Tepkime puanı
116
Cihaz
iPhone X
Sürüm
12.1.1
Nfcwriteri bende satın alıcam ama kart ekleye bilen varmı çalışıyormu Türkiye’de kartla ödeme yapa bilecez mi? Boşuna almıyalım.
 

Se7Touch

> Se7Mod <
Moderatör
Katılım
19 Ağu 2018
Mesaj
1,239
Tepkime puanı
702
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.1.1
Nfcwriteri bende satın alıcam ama kart ekleye bilen varmı çalışıyormu Türkiye’de kartla ödeme yapa bilecez mi? Boşuna almıyalım.
@odiyy in dediğine göre stabilizasyon sorunları varmış ama çalışıyor diyor tabi onu yazmasının üzerinden belki birçok güncelleme almıştır fakat ne amaçlarla kullanılabildiğini hala anlamış değilim yoksa bende almayı düşünüyordum.
 

alknhcgl

Aktif Üye
iOS Theme
Katılım
10 Mar 2018
Mesaj
232
Tepkime puanı
116
Cihaz
iPhone X
Sürüm
12.1.1
Kredim kartlarını ekledim ancak daha denemedim deneme yapıp bilgilendirme geçecem foruma... @Se7Touch
 

Se7Touch

> Se7Mod <
Moderatör
Katılım
19 Ağu 2018
Mesaj
1,239
Tepkime puanı
702
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.1.1
Kredim kartlarını ekledim ancak daha denemedim deneme yapıp bilgilendirme geçecem foruma... @Se7Touch
Aynen birinci öncelik kredi kartı ve akbiller bunlarda iş görüyorsa kesinlikle satın almaya değer.
 

ivez

Çalışkan Üye
JailbreakTR
Katılım
24 Nis 2018
Mesaj
704
Tepkime puanı
162
Cihaz
iPhone 7
Sürüm
10.3.1
Aynen birinci öncelik kredi kartı ve akbiller bunlarda iş görüyorsa kesinlikle satın almaya değer.
Maalesef akbil olmuyor


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

alknhcgl

Aktif Üye
iOS Theme
Katılım
10 Mar 2018
Mesaj
232
Tepkime puanı
116
Cihaz
iPhone X
Sürüm
12.1.1
Geliştiricinin yani neresine küfür etsem az. Tüm çabalara rağmen olmadı bom boş bir tweak. Kart tanımlayamıycaksak ne anlamı var. Kendi videolu anlatımındada öyle eften püften kart pasaport tanıtıyor kullanamadıktan sonra tanıtsan ne olur.
 

mantikafasi

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
24 Şub 2019
Mesaj
174
Tepkime puanı
27
Cihaz
iPhone 6S
Sürüm
12.0
6s ve altında çalışmıyor ve SE de
Normalde çalışması gerekiyor(6s ve SE) ancak iOS 12 de çalışmıyor ve geliştiriciye 200 defa twitterdan söylememe rağmen takmıyor .
Ve ayrıca ieet kartlarına da NFC var diye biliyorum NFC’si olan başka telefonda okutmuştum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Se7Touch

> Se7Mod <
Moderatör
Katılım
19 Ağu 2018
Mesaj
1,239
Tepkime puanı
702
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.1.1
Millet elias iletişim ve iade konusunda biraz sıkıntılı bastırıp paranızı alın birdaha da bulaşmayın bu tweake Apple Pay i bekliyelim uslu uslu :)
 

mantikafasi

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
24 Şub 2019
Mesaj
174
Tepkime puanı
27
Cihaz
iPhone 6S
Sürüm
12.0
Millet elias iletişim ve iade konusunda biraz sıkıntılı bastırıp paranızı alın birdaha da bulaşmayın bu tweake Apple Pay i bekliyelim uslu uslu :)
Hocam 6s ve SE de NFC kullanmanın jbsiz bir yolu yok diye.biliyorum.Ve seçebileceğimiz başka developer da yok üzücü olan kısım bu özelliği kullanmak istiyoruz ama kullanamıyoruz.
Bildiğim kadarıyla 7 ve üstünde Apple izin veriyor ios 12 de NFC özelliğine (app Store uygulamalarına )


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Se7Touch

> Se7Mod <
Moderatör
Katılım
19 Ağu 2018
Mesaj
1,239
Tepkime puanı
702
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.1.1
Aslında deneyebilirim bende 8+ var bi uyg indireyim bakalım.
 
Üst Alt