Neler yeni

unc0ver for iOS 13.5

unc0ver for iOS 13.5
Detaylar ana konudan aktarıldı
unc0ver - iOS 13.5

Merak Ettikleriniz & Sormak İstedikleriniz

mustup

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
26 Haz 2019
Mesaj
80
Cihaz
iPhone 7
Sürüm
12.1.1
arkadaşlar jbyi silmek istiyorum restorefootsf yapıp telefonu fabrika ayarlarına alırsam komple silinir mi?
 

Mroyuncutr

Aktif Üye
JailbreakTR
Yasaklı
Katılım
9 Mar 2019
Mesaj
207
Cihaz
iPhone 5
Sürüm
10.3.2
Merhaba, iPhone 5 iOS 10.3.4 h3lix ile jb yaptım NgxPlay yükledim ancak Netflix, Youtube gibi uygulamaları telefondan ya da aracın ekranından açtığımda siyah ekran kalıyor. 10.3.3 sürümüne düşürüp tekrar jb yapıp deneyeceğim. Bu sorunla karşılaşıp da çözüm bulan var mı?
Aslında şey yapabilirsin ama respring e atıyormu bunlar olunca
 

OnurD7

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
13 Şub 2020
Mesaj
5
Cihaz
iPhone XS Max
Sürüm
13.1.1
Aslında şey yapabilirsin ama respring e atıyormu bunlar olunca
Hayır respringe atmıyor. Ngx Play 11'i kurdum bugün Netflix görüntüsü geliyor ancak bu sefer de video açtığımda sadece altyazı çıkıyor.
 

Ak.if

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
8 Ocak 2018
Mesaj
540
Cihaz
iPhone XS
Sürüm
11.3.1
Arkadaşlar bugün cihazımda "feedback" uygulaması yüklendiğini farkettim. Bunu kaldıramıyorum da, ne olduğunu da bilmiyorum uygulamayı açmaya çalıştığımda apple bilgilerimi istiyor. Bunu cihazımdan nasıl kaldırabilirim ?
 

Ekli dosyalar

Kjeldahl

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
20 Ocak 2018
Mesaj
60
Cihaz
iPhone 11 Pro
Sürüm
13.1
Arkadaşlar bugün cihazımda "feedback" uygulaması yüklendiğini farkettim. Bunu kaldıramıyorum da, ne olduğunu da bilmiyorum uygulamayı açmaya çalıştığımda apple bilgilerimi istiyor. Bunu cihazımdan nasıl kaldırabilirim ?
beta profili yüklediyseniz bunun gelmesi normal. silinmesi için profilin silinmesi gerekiyor.
 

OnurD7

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
13 Şub 2020
Mesaj
5
Cihaz
iPhone XS Max
Sürüm
13.1.1
Merhaba, iPhone 5 iOS 10.3.4 h3lix ile jb yaptım NgxPlay yükledim ancak Netflix, Youtube gibi uygulamaları telefondan ya da aracın ekranından açtığımda siyah ekran kalıyor. 10.3.3 sürümüne düşürüp tekrar jb yapıp deneyeceğim. Bu sorunla karşılaşıp da çözüm bulan var mı?
10.3.3 sürümüne düşürüp NgxPlay 11 kurdum ekrana Netflix, Youtube vs. geliyor ancak Netflix'te video oynatmaya başlayınca sadece altyazı görünüyor. Diğer uygulamalarda ise sorun yok Youtube tamamen yansıyor ancak klavye açılmıyor.
 

elcunq

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
8 Ağu 2019
Mesaj
9
Cihaz
iPhone 6
Sürüm
12.1.4
beyler selam bu jb işine 2-3 ay önce girdim ve fazla uğraşmadan bazı tweakleri kurdum sorun şu ki bu sabah telefonum takıldı kapatıp açtım ve tekrar jb yi aktifleştirdim bu genel olarak olan bir şey sorun bu değil sorun bu işlemi yaptıktan sonra cydia açılmamaya başladı cydia debi denedim o da işe yaramadı pc den eski unc0ver sürümü de kuramadım bi yardımınızı alırım bu arada telefon ios 12.4 iphone 6
 

zoruoynayan

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
10 Şub 2020
Mesaj
28
Cihaz
iPhone 7 Plus
Sürüm
13.1.1
beyler selam bu jb işine 2-3 ay önce girdim ve fazla uğraşmadan bazı tweakleri kurdum sorun şu ki bu sabah telefonum takıldı kapatıp açtım ve tekrar jb yi aktifleştirdim bu genel olarak olan bir şey sorun bu değil sorun bu işlemi yaptıktan sonra cydia açılmamaya başladı cydia debi denedim o da işe yaramadı pc den eski unc0ver sürümü de kuramadım bi yardımınızı alırım bu arada telefon ios 12.4 iphone 6
o dediğinin cevabını burda 3 gün aradım ben :)
sonuc hüsran pek bilen yok. herkes sana tekrar kurmanı söyleyecek ama onun da işe yaramadığına şahidim. yinede bi cevap bulursan benide bilgilendirirsen sevinirim. gerekirse yeni başlık aç bende destek olurum.
 

elcunq

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
8 Ağu 2019
Mesaj
9
Cihaz
iPhone 6
Sürüm
12.1.4
o dediğinin cevabını burda 3 gün aradım ben :)
sonuc hüsran pek bilen yok. herkes sana tekrar kurmanı söyleyecek ama onun da işe yaramadığına şahidim. yinede bi cevap bulursan benide bilgilendirirsen sevinirim. gerekirse yeni başlık aç bende destek olurum.
başlık açmayı bulabilseydim başlık açıp sorucaktım ama bulamadım o yüzden bu bölümdeyim
açıkçası burdan herhangi bir cevabın gelmesini bile beklemezdim neyse sen cydia olmadan nasıl yaşıyosun
 

efsane

-Copy/Paste- *unacceptable*
Administrator
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
5,084
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.1.4
o dediğinin cevabını burda 3 gün aradım ben :)
sonuc hüsran pek bilen yok. herkes sana tekrar kurmanı söyleyecek ama onun da işe yaramadığına şahidim. yinede bi cevap bulursan benide bilgilendirirsen sevinirim. gerekirse yeni başlık aç bende destek olurum.
Unc0ver Jailbreak'i aktif'se Cydia'nın açılmaması imkansız... mutlaka yanlış yüklemeler yapılmıştır...

Öncelikle hangi repo ve Tweakleri kurduğunu bilmemiz lazım ki ona göre adım atalım
 

elcunq

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
8 Ağu 2019
Mesaj
9
Cihaz
iPhone 6
Sürüm
12.1.4
Unc0ver Jailbreak'i aktif'se Cydia'nın açılmaması imkansız... mutlaka yanlış yüklemeler yapılmıştır...

Öncelikle hangi repo ve Tweakleri kurduğunu bilmemiz lazım ki ona göre adım atalım
ben de hatırlamıyorum en son 3 gün önce orjinal repodan preference organizeri güncellemiştim sanırım üstüne tweak kurmadım daha
repolar genellikle orjinal repolar ******yasaklı repo jailbreaktr repoları dışında 2-3 repo daha var ama hatırlamıyorum
jb ile kurduğum bütün uygulamalar çalışıyor sadece cydia açılmıyor
filza üstünden repo ve tweaklerin adresini unuttum onu söylerseniz listesini atabilirim
 

efsane

-Copy/Paste- *unacceptable*
Administrator
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
5,084
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.1.4
ben de hatırlamıyorum en son 3 gün önce orjinal repodan preference organizeri güncellemiştim sanırım üstüne tweak kurmadım daha
repolar genellikle orjinal repolar ******yasaklı repo jailbreaktr repoları dışında 2-3 repo daha var ama hatırlamıyorum
jb ile kurduğum bütün uygulamalar çalışıyor sadece cydia açılmıyor
filza üstünden repo ve tweaklerin adresini unuttum onu söylerseniz listesini atabilirim
230 reponun listesini buraya atmam imkansız...

zaten yanlış repolar kurduğun için kelime filtresinde'de oto silindi..

PreferenceOrganizer 2 yerine Shuffle tweakini kur

Böyle düşün: Cydia'yı , kurduğun repo ve tweakler yıkar başka türlü yıkılmaz...
 
Son düzenleme:

efsane

-Copy/Paste- *unacceptable*
Administrator
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
5,084
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.1.4
İphone 6s sms bildirimi gelmiyor sadecer sms
iPhone da SMS bildirimi olmaz... sadece SMS gönderilmediği zaman ünlem işareti oluşur giden mesajın sağ tarafında...

"iMessage" de olur bildirim/iletildi
 

elcunq

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
8 Ağu 2019
Mesaj
9
Cihaz
iPhone 6
Sürüm
12.1.4
230 reponun listesini buraya atmam imkansız...

zaten yanlış repolar kurduğun için kelime filtresinde'de oto silindi..

PreferenceOrganizer 2 yerine Shuffle tweakini kur

Böyle düşün: Cydia'yı , kurduğun repo ve tweakler yıkar başka türlü yıkılmaz...
sizden repo listesini istemedim filzadan kurulu repoların yolunu istedim ki buraya atabileyim yanlış bir repo var mı
cydia açılmadığı için tweaki silip diğer tweaki kuramıyorum
Mesaj düzenlendi:

sizden repo listesini istemedim filzadan kurulu repoların yolunu istedim ki buraya atabileyim yanlış bir repo var mı
cydia açılmadığı için tweaki silip diğer tweaki kuramıyorum
Cydia girdikten sonra repoların güncellemesini biraz beklemeni istiyorum. Ekran görüntülerinden anladığım kadarıyla direk girip, düzenle deyip silmeye çalışıyorsun. Kendine gelsin Cydia, sonrasında tekrar silmeyi dene.
Eğer ki olmazsa;
Manuel bir şekilde repo silmek için Filza üzerinden şu dizine git: /private/etc/apt/sources.list.d
Bu klasörde Cydia.Lists içerisinden sorun çıkaran repo'yu silip kaydedip çıkabilirsin. Sonuç alamazsan, cihazı yeniden başlat.
bu yazıyı buldum repoları görmek için ancak cydia.lists boş
bi de re-jailbreak yapmaya çalıştığımda (herhangi ayarlarda) 2 ye gelip çöküyor
 
Son düzenleme:

efsane

-Copy/Paste- *unacceptable*
Administrator
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
5,084
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.1.4
sizden repo listesini istemedim filzadan kurulu repoların yolunu istedim ki buraya atabileyim yanlış bir repo var mı
cydia açılmadığı için tweaki silip diğer tweaki kuramıyorum
Mesaj düzenlendi:



bu yazıyı buldum repoları görmek için ancak cydia.lists boş
bi de re-jailbreak yapmaya çalıştığımda (herhangi ayarlarda) 2 ye gelip çöküyor
Unc0ver ayarlarından "RootFS" tikini aç ve tekrar Jailbreak aktif et... gelen bildirimleri "OK" ile onayla... sonra tekrar Jailbreak aktif et ve Cydia aç..
 

elcunq

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
8 Ağu 2019
Mesaj
9
Cihaz
iPhone 6
Sürüm
12.1.4
Unc0ver ayarlarından "RootFS" tikini aç ve tekrar Jailbreak aktif et... gelen bildirimleri "OK" ile onayla... sonra tekrar Jailbreak aktif et ve Cydia aç..
Evet yaptım ve tüm tweakler ile repolar gitti bunu tahmin etmiştim ayarlar fln her şey gitti neyse sıkıntı şu ki cydia da gitti ortada bir cydia yok

Cydiayı hallettim sıfırlanıcağını bilseydim bi şekilde tweaklerin isimlerini alırdım bazı önemli olanları kurardım şimdi hiç birini hatırlamıyorum
 

efsane

-Copy/Paste- *unacceptable*
Administrator
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
5,084
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.1.4
Evet yaptım ve tüm tweakler ile repolar gitti bunu tahmin etmiştim ayarlar fln her şey gitti neyse sıkıntı şu ki cydia da gitti ortada bir cydia yok

Cydiayı hallettim sıfırlanıcağını bilseydim bi şekilde tweaklerin isimlerini alırdım bazı önemli olanları kurardım şimdi hiç birini hatırlamıyorum
Eğer hatırlasaydın yine aynı problemi yaşardın...

Uyumlu Tweak kurmaya özen göster :-))
 

zoruoynayan

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
10 Şub 2020
Mesaj
28
Cihaz
iPhone 7 Plus
Sürüm
13.1.1
başlık açmayı bulabilseydim başlık açıp sorucaktım ama bulamadım o yüzden bu bölümdeyim
açıkçası burdan herhangi bir cevabın gelmesini bile beklemezdim neyse sen cydia olmadan nasıl yaşıyosun
ben telefonu bir önce sürümüne düşürerek iOS 13.3 kurdum ger öyle yükledim. Şu an da yüklü yani
Mesaj düzenlendi:

Unc0ver Jailbreak'i aktif'se Cydia'nın açılmaması imkansız... mutlaka yanlış yüklemeler yapılmıştır...

Öncelikle hangi repo ve Tweakleri kurduğunu bilmemiz lazım ki ona göre adım atalım
Peki linuxtan yüklenen jailbreak sıfırlanırsa ne yapmamız gerekir. Çünkü o zaman cydia girdiğimiz gibi geri atıyor ve checkra1n de silinmiş oluyor.
 

Elcros

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
10 Şub 2020
Mesaj
38
Cihaz
iPhone 5S
Sürüm
10.3.2
iPhone 5s'e downgrade yapmak istiyorum yardımcı olabilecek var mı ?

SHSH kaydım olmadan iOS 12.4.4'den iOS 10.3.3'e geçtim rehber açmak istiyorum mesaj gönderme yetkiniz yok diyor yardımcı olabilir misiniz ?
 

janniceX

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
12 Kas 2019
Mesaj
13
Cihaz
iPhone 7 Plus
Sürüm
1.0
yeni çıkan uncover aracına A11 vs gelcek mi beyler bilen var mı ios13.0-13.3 için
 

janniceX

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
12 Kas 2019
Mesaj
13
Cihaz
iPhone 7 Plus
Sürüm
1.0
eyw bi haftaya çıkar mı acaba bilgi vs var mı?
 
Tips
Tips
Üst Alt