Neler yeni

unc0ver for iOS 13.5

unc0ver for iOS 13.5
Detaylar ana konudan aktarıldı
unc0ver - iOS 13.5

Merak Ettikleriniz & Sormak İstedikleriniz


alknhcgl

Aktif Üye
iOS Theme
Katılım
10 Mar 2018
Mesaj
286
Cihaz
iPhone X
Sürüm
12.1.1
Merhabalar, checkra1n üzerinden jailbreak yaptım herhangi bir sorun yok fakat, telefonu yeniden başlatınca checkra1n gitti ve cydia açılmyor.Bu konularda biraz yeniyim yavaş yavaş öğrenmeye çalışıyorum neden acaba ? tekrardan jailbreakmı yapmam gerekiyor ve yaparsamda hiç telefonun kapanmaması mı lazım
Tekrardan jailbreak işlemi yapmalısın.

Düzenleme: Ben yazana kadar arkadaş cevap vermiş. Çok hızlı. :)
 

alpagut

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
10 Ocak 2020
Mesaj
4
Cihaz
iPhone 7 Plus
Sürüm
12.4
Merhaba cydia uygulamasından abstract Collection v1 indirdim içerisinde wallpaperlar var ama bi türlü bulamadım nereye geliyor acaba bu resimler ya da ek bir uygulama flan mı indirmem lazım görmem için teşekkür ederim şimdiden Bi sorum daha olacak tı acaba snowboard temaları bulmak için ne yapmam gerekiyor ekstra ne yazmam lazım arama kısmına
 
Son düzenleme:

corleone

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
19 Ocak 2018
Mesaj
316
Cihaz
iPhone 7
Selamlar. ReProvision a uygulamaya ozgu parola yerine asil patola girilmesi dogrumu sikinti yaratirmi.


%99 Downloading.....
 

Mroyuncutr

Aktif Üye
JailbreakTR
Yasaklı
Katılım
9 Mar 2019
Mesaj
207
Cihaz
iPhone 5
Sürüm
10.3.3
Selamlar. ReProvision a uygulamaya ozgu parola yerine asil patola girilmesi dogrumu sikinti yaratirmi.


%99 Downloading.....
ben asıl parola ile girdim ama sen yinede biraz daha bilgi topla


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Mroyuncutr

Aktif Üye
JailbreakTR
Yasaklı
Katılım
9 Mar 2019
Mesaj
207
Cihaz
iPhone 5
Sürüm
10.3.3
Yani aninda sorunla karsilasilmaz tabiki ama ucu acik bir risk.


%99 Downloading.....
ben reprovision u 1 seneden beri kullanıyorum ve daha bir tane bile hata almadım


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

corleone

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
19 Ocak 2018
Mesaj
316
Cihaz
iPhone 7
ben reprovision u 1 seneden beri kullanıyorum ve daha bir tane bile hata almadım


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Orjinal parola olayi 1 yillik mevzu degilki. Onceden uygulamaya ozgu paraolayi giriyoduk.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Mroyuncutr

Aktif Üye
JailbreakTR
Yasaklı
Katılım
9 Mar 2019
Mesaj
207
Cihaz
iPhone 5
Sürüm
10.3.3
Orjinal parola olayi 1 yillik mevzu degilki. Onceden uygulamaya ozgu paraolayi giriyoduk.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
he ozmn bilemem kardeşim pardon yanlış bilgi verdiğin için


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

efsane

-Copy/Paste- *unacceptable*
Administrator
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
5,008
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.4
Selamlar. ReProvision a uygulamaya ozgu parola yerine asil patola girilmesi dogrumu sikinti yaratirmi.


%99 Downloading.....
“Cydia impactor” ve Developer hesabı dışında , hiç bir iPA yükleme aracına gerçek AppleID hesabını yazma...

-fake bir AppleID kullan-

çift aşamalı güvenlik şifreyi aktif ettiysen , fake AppleID için uygulama’ya özgü şifreni verebilirsin...
 

corleone

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
19 Ocak 2018
Mesaj
316
Cihaz
iPhone 7
“Cydia impactor” ve Developer hesabı dışında , hiç bir iPA yükleme aracına gerçek AppleID hesabını yazma...

-fake bir AppleID kullan-

çift aşamalı güvenlik şifreyi aktif ettiysen , fake AppleID için uygulama’ya özgü şifreni verebilirsin...
Unc0ver imzalamasi icin kullaniyodum genelde. Biliyosun onceden uygulamaya ozgu parolayi giriyoduk reprovisiona sonra impactor olayi patlak verince reprovisiona giremez olduk uygulamaya ozgu parolayi. Orjinal parola istiyor. Sadece apple a gonderilecegini eklemis altina.


%99 Downloading.....
 

corleone

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
19 Ocak 2018
Mesaj
316
Cihaz
iPhone 7
“Cydia impactor” ve Developer hesabı dışında , hiç bir iPA yükleme aracına gerçek AppleID hesabını yazma...

-fake bir AppleID kullan-

çift aşamalı güvenlik şifreyi aktif ettiysen , fake AppleID için uygulama’ya özgü şifreni verebilirsin...
Reprovisionjn su anki surumune uygulamaya ozgu patola girilebiliyormu


%99 Downloading.....
 

efsane

-Copy/Paste- *unacceptable*
Administrator
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
5,008
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.4
Reprovisionjn su anki surumune uygulamaya ozgu patola girilebiliyormu


%99 Downloading.....
Uygulamaya özgü zaten senin anlık aldığın AppleID şifresi... girilir tabiki
 

corleone

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
19 Ocak 2018
Mesaj
316
Cihaz
iPhone 7
Simdi aldim ama bu hatayi veriyor. İki asamali dogrulama acik degilmi diyor ne. Acik aslinda



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Uygulamaya ozgu parola desteklenmiyor diyor galiba ingilish zayifta


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Aegnor

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
9 Şub 2018
Mesaj
155
Cihaz
iPhone 6
Sürüm
11.2.1
Arkadaşlar telin ayarlar pile girdiğimde usereventagent - system diye bişey var ve aşırı şarj götürüyor. Bunun ne olduğunu bilen varmı.
 

efsane

-Copy/Paste- *unacceptable*
Administrator
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
5,008
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.4
Arkadaşlar telin ayarlar pile girdiğimde usereventagent - system diye bişey var ve aşırı şarj götürüyor. Bunun ne olduğunu bilen varmı.
Batarya’yı etkileyen bir Tweak ya da iCloud geri yükleme yaparken veya iTunes yedek yüklemesi yaparken kırıntılar oluşmuştur.

Crack vs.
 

Aegnor

Aktif Üye
JailbreakTR
Katılım
9 Şub 2018
Mesaj
155
Cihaz
iPhone 6
Sürüm
11.2.1
Batarya’yı etkileyen bir Tweak ya da iCloud geri yükleme yaparken veya iTunes yedek yüklemesi yaparken kırıntılar oluşmuştur.

Crack vs.
Önerebileceğiniz yollar nelerdir hocam
 

alknhcgl

Aktif Üye
iOS Theme
Katılım
10 Mar 2018
Mesaj
286
Cihaz
iPhone X
Sürüm
12.1.1
@efsane6 Abi kontrol merkezinde hücresele basılı tutunca 3dtouchmenusu şeklinde 3g ve lte arasında geçiş yapa bilecem tweak varmı ücretsiz. Birtane buldum ama ücretli. İos13 iPx
 

efsane

-Copy/Paste- *unacceptable*
Administrator
Katılım
20 Ağu 2017
Mesaj
5,008
Cihaz
iPhone 8 Plus
Sürüm
12.4
@efsane6 Abi kontrol merkezinde hücresele basılı tutunca 3dtouchmenusu şeklinde 3g ve lte arasında geçiş yapa bilecem tweak varmı ücretsiz. Birtane buldum ama ücretli. İos13 iPx
CCModules Pro

Bu Tweak her kuruşunu hak eden bir Tweak...
 

alpagut

Kayıtlı Üye
JailbreakTR
Katılım
10 Ocak 2020
Mesaj
4
Cihaz
iPhone 7 Plus
Sürüm
12.4
Merhaba cydia uygulamasından abstract Collection v1 indirdim içerisinde wallpaperlar var ama bi türlü bulamadım nereye geliyor acaba bu resimler ya da ek bir uygulama flan mı indirmem lazım görmem için teşekkür ederim şimdiden Bi sorum daha olacak tı acaba snowboard temaları bulmak için ne yapmam gerekiyor ekstra ne yazmam lazım arama kısmına

Son dü
 
Tips
Tips
Üst Alt